söndag 5 juli 2009

halv 8

en söndag.

vaknade i morse, strax innan halv åtta. Kunde inte somna om. Så himla jobbigt. Älskling låg brevid och sussade gott.
Kände av en början på uv. Så trött på att få det lite nu och då. Vanligtvis brukar det gå över, efter att ha bäljt i mig diverse sura drycker och mängder med vatten.
Tjugo över nio gav jag upp och gick emot ica för att inhandla tranbär och citron. Men tji fick jag. Dom öppnar nämligen kl 11 på söndagar.
Hua.

Slängde ihop frukost som jag sedan serverade på sängen till en nyvaken P. Myste på i sängen.
Sedan blandade han ihop någon hocuspokusdryck som jag har hällt i mig. Och nu känns det bättre.

Sedan under fm har vi kollat klart på transformers 1 och bara slappat. Hjärtat åkte för en stund sedan till jobbet för att inventera lite. Senare ska vi åka upp till härnösand med jonas och A-L för att gratta svärfaren i efterskott.

Nu snurrar tvättmaskinen på högvarv och ska snart slå igång diskmaskinen också.
Så himla lyxigt och skönt med maskiner. :)

nä, här ska plockas ihop.

ha en skön söndag!

Inga kommentarer: