onsdag 18 maj 2011

bilder

här ligger våran lilla Flisa och morgon myser med min kusin. gammelkusin till Lovisa! eller hur säger man?
ligger naken och luftar gorumpan är himla skönt!!
ligger på mina knän när jag försöker göra lite situps. gick åt skogen..
och här myser Lovisa med sin kille Nils!! Nils är en av barnen som är med i samma grupp från mvc/bvc. Vi umgås några därifrån och Nils föddes på samma dag som Lovisa. Dom bor ett stenkast härifrån och hans mamma är en himla trevlig böna!! :)

På tal om bönor. Igår fick jag middag hemma hos vår allas finElin. Mumsig mat och trevligt sällskap!!

Nu ska jag ta och fånga dagen, käka mat och gå ut på prommis. Dra upp min andra halva ur sängen också..


4 kommentarer:

Erika sa...

Go-fröna våra! Snygga strumpor har de också haha! Syns imorrn, vi saknade dig idag :) kram

Fia svart sa...

Hon är så himla söt eran lilla tjej!!

Veralena sa...

Va söt hon är och så mycket hår:) Ang sit-ups så har jag läst på lite och situps efter fölossningen/graviditeten kan göra att man får putmage. Det är bättre att träna upp magmusklerna i tex plankan.
Kram

Veralena sa...

Har inte hört något om snea sit-ups men det borde la funka:) Ja, kroppen är inte riktigt som vanligt efter graviditeten direkt men som sagt...defenitivt värt det!

Vart letar ni hus förresten?