måndag 13 september 2010

bildbomb

Nu kommer en härlig bildbomb med lite av varje som hänt sen sist. Börjar med det nyaste först.. för att det blir så när man laddar upp bilder!
Laban tog Isos plats! Jag och Laban!

och Laban fotar Leia och Mamman

Leia fotar mig och Hanna, som förövrigt fyller 25 idag! GRATTIS VÄNNEN!


Nu när Älskling är på älgjakt så tog GoLaban ta hans plats i sängen

Fynda på Erikshjälpen,med hjälp av lite färg så har den här blitt vit och ska bli vårt databord!
Världens bästa Kex och Smula

Bästa Camilla



Roxette




mina fina.


Förbandet Jag, Mamma och Syrran på Roxette


Bästa Ia och Persika



Takida


vi var på Ulf Lundell och Takida


Niklas fyllde 30 och fick hoppa fallskärm! Iso har myst med Persika!


Vi har tapetserat om i köket!


Erskmatsgården med Älskling och Iso!


sommarkväll i Bergsjö, Rexfors!


3 kommentarer:

Hanna sa...

Hahaha, se så fint jag hukar mig.

hanna sa...

Och titta snygg-uffe också. Kanske var det där sekunderna efter att han sulat iväg munspelet rakt i revbenet på mig. Ack..

Anonym sa...

Hej Stumpan! Jo jag har kvar telefon, glömde den dock i storhogna för några helgen sen och den blev kvar i 2 veckor. Men nu är den här? Har du försökt ringt? Kramar