lördag 22 oktober 2011

Bara grått.

Vädret är grått. Jag är grå. Att sova hela nätter, som förr var en självklarhet om man inte hade annat för sig, har blivit en lyxtanke. Visst hade vår fröken fräken en period här då hon sov heela natten förrutom lite nappinstoppande. Nu tycker hon det är lagomt att smälla upp sina söta blå vid 4 å dra igång hela orkestern hon upptäckt i halsen. Det kan låta glatt, surt, ledset och högt. Jag tycker inte det är lagom att göra ett enda stråktag i orkestern innan tidigast 7.
Så jag går omkring å är en deg p nått vis. Jag degar mig framåt om det behövs. Dock bara om det behövs!!

Men ikväll. Ikväll så ska jag iväg å färga öite fransar å bryn!! Det ska bli skoj!!! Kanske ger mig lite energi!!

Nu ska jag dega mig mot köket för att slänga ihop lite lunch! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: