söndag 11 juli 2010

är det ett stort ufo?!

Nä.. det är bara ett oväder på väg in..



Imorse åkte jag in å hämtade Freddolito som hade vart på Gatufesten, en annan låg hemma i sängen å vrål läste första Twilightboken. Har tänkt att när jag nu har sett filmen så är det väl ingen ide att läsa boken, men Ella sa: JO!
Och det kan jag hålla med om!
Kl 9.45 gick jag bort till Ella och sedan for vi ut till Birsta. Vart frukost på Ikea och sedan rände vi runt. Tre timmar for iväg å vi drog oss hemåt igen.
Väl hemma så började jag plocka på med sakerna jag hade köpt, slutade med att jag städade igenom hela lägenheten! Så skönt nu när det är klart! Då känns det hyffsat bra inför jobb veckan, lite mindre att plocka med när man kommer hem!

Från Ikea vart det en ny tvättkorg, ä nya vita enkla gardiner. Dom ska fållas upp, men jag lånade ut symaskinen precis till Elin, så det fick bli knutar längst ner, för att de inte ska hänga å slänga i golvet allt för mycket. Kan tänka mig att det blir lite allt för frestande för lille hund-sonen här hemma! Slutar väl med att vi har gardinerna som mattor innan det är färdigt i så fall.
Mattan handlade jag på Rusta, kanon pris 99spänn. Taget. Får se hur länge den kan hålla sig hel.. och ren för den delen..

Nu kom P hem från jobbet, ska stjäla mig en puss å sedan plocka fram chips! Ska faktiskt kolla på finalen i fotbolls vm ikväll! (har redan börjat)



Inga kommentarer: