tisdag 28 april 2009

lite uppdatering

kanske skulle sitta fint.

Nu har det gått himla långt sedan jag skrev sist. Så långt att jag inte ens riktigt vet vad jag har sysslat med den senaste månaden.

I påsk blev det angling med moster och greger. Middag hos momma med hela högen.
Jag har umgåtts alldeles för lite med Emelina (Ella har jag lyckats träffa nån sväng i allafall) Har det inte var jag som inte vart hemma så är det hon och har vi båda vart hemma så verkar ingen av oss haft någon större lust att knalla upp för backar. Men på torsdag ska vi grilla i allafall, och det ser jag framemot.
Granneväggivägg tyckte även att jag skulle vara med henne och grilla, men henne kan jag träffa lite hipp som happ annars.. Så det får bli nått någon annan gång framöver.

Sedan har jag /vi vart i härnösand på bäver jakt:) myst i solen och bara ätit och druckit gott.
Pappa har fyllt år.
Syrran har operarat sig.
fick vg på ett fotprov.
Tjejkväll på skolan
chokladprovning med "morsan"
storhandling

och
kollat på en lägenhet.
Haparandavägen 231.
Budgivningen pågår.
Hoppas hjärtat slänger in högst budet, och hoppas det inte stiger så mkt mer nu!

Idag är det husmöte, jag håller på att tvätta, full fräs på maskinen där nere i källaren nu.


På torsdag ska vi permanentböja våra fransar.
i helgen blir det lugnt, eventuellt middag os en tjej i klassen på lördag.

Har nog inte så mkt att berätta, svårt att minnas allt som passerat..
ska försöka uppdatera lite mera framöver.

haj och hare!

Inga kommentarer: